Wednesday, September 8, 2010

mari menconteng

Dari dulu aku teringin nak install adobe illustrator(A.I) sebab aku sangat terpesona dengan satu video yang aku tonton dekat youtube. Tajuk dia lebih kurang 'speed painting'. Tapi yang 'speed panting' aku tak berapa sure la dia guna software apa. Aku rasa maybe guna software A.I la kot. Pastu entah macam mana dorm mate aku ada installer dia. Aku pun suruh dia tolong installkan and minta dia ajar sikit-sikit basic nak guna AI tu. Setelah aku menggodek-godek sana sini, inilah hasilnya. Awek vampire!!! GRR~





sebelum colour





ketika colouring process



finally

Buruk nak mati. Hehehe. Gambar ini ada pengaruh anime sebab masa kecik-kecik aku suka tengok kartun jepun. Mungkin lepas-lepas ni nak belajar dengan lebih mendalam lagi macam mana nak pakai AI ni.

"It's not what you do, but the way you do it that's important. Whatever you do, do it with all your heart. Be what you are,be creative.- Denny Dent, traditional speedpainter.

P/s: sexy tak? kehkehkeh.

4 comments:

*loue me* said...

mana bajunye.cekci mekci tul

jojo said...

hehehe.. apa barang pakai baju. baru la 'in'. kan kan kan?

Unknown said...

wow~

rionix said...

lalalala~