Wednesday, November 2, 2011

Jantung, Hati, Mata, Ego dan Otak

Suatu malam yang sunyi...

Jantung : Apahal dengan tuan kita tu? Tiap tiap malam asik menangis je aku tengok.

Hati : Dia sedih dowh. Awek dia marah kat dia.

Mata : Haih, aku dah penat dah wei. Asal malam je aku keja kena overtime. Asal malam je aku kena meleleh. Ko la ni Hati! Lembut sangat. Lembik mengalahkan pompuan! Aku jugak yang susah malam malam taw!

Hati : Abih nak wat camne? Dah tuan kita tu memang camtu.

Jantung : Asal Ego tak nak tolong huh? Dulu dia bukan main cergas lagi. Tapi sejak dua menjak ni aku tak nampak pon dia dah.

Ego : Ha ha ngumpat aku letew. Aku cepuk kang! Ni ha, aku dah tak leh tolong da tuan kita tu. Mula mula tu aku leh lagi. Tapi sekarang ni da banyak hari aku tolong. Aku da surrender dah. Angkat spender putih la. Sorry ar Mata. Tugas ko pulak sekarang. Aku nak mc hari ni. Dah penat dowh.

Mata : Hotak ko la! Aku tak penat lak tiap tiap malam kena keje? Wei, sape leh tolong tuan kita ni? Aku kesian tengok dia dowh.

Jantung : Ahahaha. Korang ni gaduh gaduh ni asal? Cuba la relaks sikit. Tengok aku ni. Cool je. Tadi aku dah kawtim dengan Hati. Aku suh Hati pujuk tuan kita pegi tengok tengok balik gambar dia dengan awek masa dulu dulu. Pastu masa dia tengah tengok tu, aku cepatkan sket degupan aku. Biar dia cam terasa 'Fly-fly' sikit. Hehe. Bernas tak idea aku kawan kawan?

Mata + Ego : Fuiyoooooo!!! Bernas siaaaalll~

Jantung : Kehkehkehkeh (gelak bangga)

Hati : Harap harap pasni ok la tu. Awek dia dah la comel. Takkan la tuan kita nak marah dia ek? Ek? Ek?

Ego : Tu la pasal. Harap harap everything will be fine.

Mata : Aku pun berharap benda yang sama. Diorang nampak secocok. Heee~

Otak : Eleh, kalo takde aku, takde maknanya korang leh buat sume benda ni. Ptuih!

Mata + Ego + Jantung + Hati : Alamak, Otai Otak sudah mari. Kami minta maaf Otai Otak. Kami tak ngumpat Otai Otak pon. Kami cuma berbual bual kosong je.

Otak : Dah dah. Aku pun dah penat nak layan korang sume. Aku nak rehat rehat. Penat seharian aku kerja. Chow!!

Mata + Ego + Jantung + Hati : Baaaeeeekkkk~

My heart is pounding very hard every second when i thinking about you


I miss u so damn much laaaa.