Tuesday, October 25, 2011

Selamat Kembali

Hello,

Cerita misteri tasik kunang meranti akan diberhentikan buat sementara waktu kerana tahap imiginasi aku yang terlampau tinggi dan tidak dapat dikawal lagi serta boleh menyebabkan sesuatu yang buruk mungkin berlaku. Selain dari itu, aku terlalu sibuk dengan komitmen kerjaya.

Oleh itu, cerita lain di mana tahap imaginasinya tidak terlalu ekstrim akan di hidangkan selepas ini. Aku berharap yang terbaik dalam perjalanan penulisan blog ini. Namun begitu, misteri tasik kunang meranti akan di sambung.

Dalam masa aku berehat (cewah), banyak perkara yang aku telah pelajari dalam dunia berblogging dan aku berharap aku dapat meng-improve-kan kualiti blog ni. Rindu gila nak kembali menulis.

Ayuh mulakan!

4 comments:

Anonymous said...

hahaha..klaka dowh ko..

jojo said...

terima kasih anonkim

Anonymous said...

crite mrepek mraban mcm mmg patut ko benti. lg elok delete skali yg ko da post2 sblm ni. hahah

jojo said...

aahhhh.. tak pedulik.